Skontaktuj się z nami
Kontakt
Porównanie produktów
Porównaj produkty teraz

Lista porównania
HOBART

Szkolenia serwisowe

Jakość serwisu warunkuje zadowolenie klientów.
Odpowiednio przeszkoleni pracownicy wykazujący się profesjonalnymi umiejętnościami w zakresie obsługi klienta mogą mieć wpływ na zadowolenie klientów i ich lojalność. Pomoże to firmie utrzymać klientów i zwiększyć zyski. Dbanie o lojalnych klientów jest tańsze niż pozyskiwanie nowych. Ponadto zadowoleni klienci są bardziej otwarci na rozmowę dotyczącą dodatkowej sprzedaży i chętnie polecają firmę innym.

Oferujemy dwa rodzaje szkoleń serwisowych:

GWM1: Pięciodniowe szkolenie serwisowe dotyczące małych urządzeń, obejmujące zmywarki do szkła umieszczane pod barami, zmywarki do naczyń, a także zmywarki kapturowe i uniwersalne.

GWM2: Pięciodniowe szkolenie serwisowe dotyczące dużych urządzeń, obejmujące zmywarki koszowe i z transportem taśmowym.

Seminarium
Szkolenie serwisowe firmy HOBART — duże urządzenia (GWM2) Więcej informacji
Kontakt
Informacje o plikach cookie

W celu możliwie najlepszego wyświetlania zawartości naszej strony internetowej używamy plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie i opcję odmowy zgody na używanie plików cookie można znaleźć w naszej Polityce prywatności..

top