Skontaktuj się z nami
HOBART GmbH
Robert-Bosch-Straße 17
77656 Offenburg
+49 781 600-0
+49 781 600-2319

Mapa
Kontakt
Porównanie produktów
Porównaj produkty teraz


Lista porównania
HOBART

Szkolenia serwisowe

Jakość serwisu warunkuje zadowolenie klientów.

Odpowiednio przeszkoleni pracownicy wykazujący się profesjonalnymi umiejętnościami w zakresie obsługi klienta mogą mieć wpływ na zadowolenie klientów i ich lojalność. Pomoże to firmie utrzymać klientów i zwiększyć zyski. Dbanie o lojalnych klientów jest tańsze niż pozyskiwanie nowych. Ponadto zadowoleni klienci są bardziej otwarci na rozmowę dotyczącą dodatkowej sprzedaży i chętnie polecają firmę innym.

Oferujemy dwa rodzaje szkoleń serwisowych:

GWM1: Trzydniowe szkolenie serwisowe dotyczące małych urządzeń, obejmujące zmywarki do szkła umieszczane pod barami, zmywarki do naczyń, a także zmywarki kapturowe i uniwersalne.

GWM2: Trzydniowe szkolenie serwisowe dotyczące dużych urządzeń, obejmujące zmywarki koszowe i z transportem taśmowym.

Seminarium
Szkolenie serwisowe firmy HOBART — małe urządzenia (GWM1) Więcej informacji
Szkolenie serwisowe firmy HOBART - duże urządzenia (GWM2) Więcej informacji
Kontakt
top